Loading...

Reklamace

Pokud se stane, že Vámi zakoupené zboží nebude funkční, rádi Vám ho opravíme nebo vyměníme za nové.

REKLAMACE SE NEVZTAHUJE NA:

  • Fyzické poškození
  • Opotřebení používáním
  • Poruchy, ke kterým došlo v důsledku nesprávného, nevhodného a nedbalého používání výrobku

PRODUKT MI PŘIŠEL POŠKOZENÝ

V případě poškozené zásilky je nutné ji nafotit včetně obalu, krabice a zaslat nám fotodokumentaci. Následně bude zahájeno reklamační řízení s dopravcem. 

V případě chybějících produktů v objednávce je nutné podat info do 24 hodin pro kontrolu kamerových záznamů. Pozdější nahlášení bude zamítnuto.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Vyplňte formulář a spolu s nefunkčním zbožím zašlete na níže uvedenou adresu, též stejná adresa jako na formuláři. Zboží zašlete jako obyčejnou zásilku, nezasílejte na dobírku (nebude převzato). Náklady na přepravu platí kupující.

JAK DLOUHO TRVÁ VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

V případě spotřebitele (zákazník, který nekupuje produkty na firmu) máme na reklamace lhůtu 30 dnů.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody - obvykle stejně jako u spotřebitele vyřizujeme do 30 dnů.

JAKÉ DOKUMENTY POTŘEBUJI K VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

K objednávce stačí přiložit detailně vyplněný formulář a kopii faktury.

KAM PRODUKT ZASLAT?

Stavbraun s.r.o.
Králova výšina 1220/12
400 01 Ústí nad Labem

JAK MI BUDE MÉ ZBOŽÍ DORUČENO ZPĚT?

V případě, že bude reklamace vyřízena kladně, zboží obvykle zasíláme stejnou dodací službou, která byla v dané objednávce. Můžeme však dodací službu změnit.

REKLAMACE BYLA ZAMÍTNUTA

V případě, že Vaše reklamace byla zamítnuta, zašleme Vám zboží zpět.